بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
میزان درآمدی که شرکت بیمه تعاون در بهمن‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افزایش ۲۶ درصدی را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۹۲۲۲

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه تعاون با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۹۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد نشان داد که روند صعودی حفظ شده و درآمد‌ها ماهانه رشد می‌کنند.

شرکت بیمه تعاون در یازدهمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۲۶۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در بهمن‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افزایش ۲۶ درصدی را نسبت به ماه گذشته و افت را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه تعاون در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

"وتعاون" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در بهمن‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۹۹ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۳۸ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "وتعاون" در این دوره در بخش «درمان» با مبلغ ۵۶ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۱ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه تعاون در بهمن‌ماه سال جاری حدود ۱۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۲۱ میلیارد تومان افزایش داشته است. "وتعاون" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «ثالث - اجباری» با مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان بوده است که سهم ۳۹ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه تعاون ایران در پایان بهمن‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت یک هزار و ۶۰ میلیاردتومانی برسد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
سیر صعودی
بیمه تعاون رقم زد؛

سیر صعودی "وتعاون"

جهش ۱۴۳ درصدی
شرکت بیمه تعاون در ششمین ماه از سال جاری؛

جهش ۱۴۳ درصدی "وتعاون"

شیب صعودی
آخرین خبرها از بیمه تعاون

شیب صعودی "وتعاون"

ارسال نظر